Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Φτιάχνουμε.... Φρέσκο Σπιτικό Ψωμί (VIDEO HD) !!!!! (FRESH BREAD)

Φίλες και φίλοι του ιστολόγιου, σήμερα θα αφήσω για λίγο της κατασκευές στην άκρη, και θα σας δείξω μια απλή συνταγή για φρέσκο σπιτικό ψωμί !! 
Χρησιμοποιώ τον αρτοπαρασκευαστή της Kenwood BM 350, αλλά το ίδιο ψωμάκι το έχω κάνει και στο χέρι και μετά ψήσιμο στην ξυλόσομπα μου !!! 

Βασικά με τα ζυμάρια "παίζω" εδώ και 3-4 χρόνια !! Έχω πειραματιστεί αρκετά, και συνεχίζω να πειραματίζομαι όταν έχω κέφι για διαφορετικές γεύσης !! Το τι προζύμια.... το τι αλεύρια έχω δοκιμάσει δεν λέγετε (από βιολογικό αλεύρι Κινόας.... αλεύρι Ζέας.... μέχρι και Χαρουπάλευρο) !!

Το σίγουρο είναι ότι όσο ανεβαίνουμε σε ποιότητα στο αλεύρι μας, τόσο ποιο θρεπτικό ψωμί πετυχαίνουμε !!  

Ενα από τα αγαπημένα μου ψωμιά, είναι το σταφιδόψωμο που φτιάχνω !!! Απλά.... δεν υπάρχει σε γεύση αντίστοιχο !!!!! κάποια στιγμή θα σας δώσω την συνταγή !!  

Σήμερα λοιπόν φτιάχνουμε, ψωμάκι με τραγανή κόρα, με ωραία υφή στην ψίχα. Αν αντέξετε και δε το φάτε σε ένα γεύμα....... αντέχει άνετα 4-5 ημέρες !!!! 
Το συγκεκριμένο ψωμί το φτιάχνω φανατικά εδώ και 6-7 μήνες στην οικογένεια μου, και δεν λέμε να ξεκολλήσουμε !!! Είναι τέλειο !!  

Σας παραθέτω σημερινό βίντεο με την διαδικασία αναλυτικά !! Μπείτε στην διαδικασία να το φτιάξετε και γράψτε μου εντυπώσεις !!! 

Και για να μην παρεξηγηθώ αφήνοντας εντυπώσεις του τύπου "αυτός τα ξέρει όλα" ή "αυτός την είδε ξαφνικά αρτοποιός" χαχαχαχαχα, σας ξεκαθαρίζω ότι δηλώνω μαθητής !! Κανείς δεν τα ξέρει όλα.... !!! :)))


VIDEO HD




PHOTOS







Υλικά :

300 ml νερό
2-4 κ.σ λάδι
2 κ.γ. αλάτι
150 γρ. Σιμιγδάλι (ψιλό & χοντρό μας κάνει)
400 γρ. Αλεύρι σκληρό (κίτρινο)
2 κ.σ Ζάχαρη
1 φακελάκι ξηρή μαγιά
Σουσάμι (προαιρετικά)


Μερικά από τα ψωμιά μου ανά καιρό....





Σταφιδόψωμο 



Περισσότερα.... στην ομάδα μας στο facebook



*Το άρθρο αυτό πάει στην ενότητα "Διάφορα" !! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου