Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Ενα χρήσιμο εργαλείο για της παλέτες, δώρο από αναγνώστη του blog (pallet Coasters)

Το παρόν άρθρο γράφετε για να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τον καλό φίλο από την Θεσσαλονίκη, τον Στέλιο Τασιόπουλο !! 

Ο Στέλιος, μας είχε στείλει της δικές του κατασκευές - ιδέες (φράχτης από σανίδες παλέτας καθώς και τραπεζάκι) και της δημοσιεύσαμε εδώ !!



Μαζί με της φώτο, μου είχε στείλει με τα ΚΤΕΛ και ένα μικρό δωράκι "μια παλέτα σουβέρ" !!!! 





Προχτές λοιπόν..... με παίρνει τηλ. και μου λέει ότι έχει στείλει και νέο δωράκι για να με ευχαριστήσει για την όμορφες ιδέες που παίρνει από το ιστολόγιο !!!! 

Άλλες 2 όμορφες παλέτες σουβέρ στην κατοχή μου και έτσι φτιάξαμε τριάδα !!! 





Μαζί όμως με της παλετίτσες υπάρχει και ένα αρκετά χρήσιμο εργαλείο !! από κινητήρα αυτοκινήτου το συγκεκριμένο εργαλείο "Βαλβίδα" !! 
Με αυτό το εργαλείο χτυπάμε της πρόκες για να "χωνέψουν" πιο βαθιά στο ξύλο !!! Ενα εργαλείο που πραγματικά χρειαζόμουν !!  



Μέχρι σήμερα για να πετύχω να καρφώσω την πρόκα πιο βαθιά χρησιμοποιούσα την γωνία από ένα καλέμι χτυπώντας με την βαριοπούλα (φώτο) !!!





Βλέπεται.... δεν είμαι μόνο εγώ που ασχολούμαι φανατικά με της κατασκευές από παλέτες !! Εκεί έξω υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος που ανακυκλώνει !!!!

Στέλιο για άλλη μια φορά..... ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου