Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

Light Image Resizer 4 (βάλτε όνομα στης φώτος σας)

ένα χρήσιμο πρόγραμμα θα δούμε σήμερα για να κατοχυρώνεται κατά κάποιον τρόπο της δικές σας κατασκευές της οποίες μοιράζεστε στο διαδίκτυο !! 

Αφορμή για το συγκεκριμένο άρθρο στάθηκε μια κατασκευή μου την οποία είδα να ποζάρει σε κάποια ομάδα στο facebook σαν κατασκευή..... η οποία φτιάχτηκε από τον ιδιοκτήτη της !!!! 

και ο λόγος για το συγκεκριμένο τραπεζάκι μου !!! όπως βλέπεται δεν είχα βάλει όνομα επάνω... και έτσι είχαμε το... κλέψιμο της κατασκευής !!! 

 


Λοιπόν...

κατεβάζουμε το πρόγραμμα Light Image Resizer από εδώ !!!








αφού κατέβει το πρόγραμμα του κάνουμε install !! 







αφού εγκαταστήσουμε το πρόγραμμα το τρέχουμε και μας πάει εδώ !! φορτώνουμε της φώτο στο πρόγραμμα πατώντας εκεί που λέει "αρχεία..." για μεμονωμένη φώτο, ή πατάμε εκεί που λέει "φάκελος" και φορτώνουμε όσες φωτο θέλουμε !!!!! 







πάμε στην καρτέλα επιλογές !! κάτω κάτω μας έχει επιλογές με το ακριβώς θέλουμε να κάνουμε στης φώτο μας !! 
Θέλετε να φτιάξετε της φώτο σας, και ταυτόχρονα να κρατήσετε τα πρωτότυπα για ευνόητους λόγους ?? επιλέγετε "δημιουργία αντιγράφων" !! θα σας της φτιάξει στο είδη υπάρχων φάκελο σας που θέλετε και τα πρότυπα !! καλό θα είναι σε αυτήν την περίπτωση να έχουμε φτιάξει έναν "υποφάκελο" εκεί μέσα με ένα όνομα ας πούμε.... "προτότυπα" !! εκεί μέσα θα έχετε της αρχικές φώτο. ίσως κάποια στιγμή  θελήσετε να γράψετε κάτι άλλο !!! 
Στην περίπτωση που δεν θέλετε να κρατήσετε τα προτότυπα επιλέγετε "αλλαγή μεγέθους πρωτοτύπων"  
Δώστε την ανάλογη προσοχή σε αυτό το κομμάτι, με το τι ακριβώς θέλετε αντίγραφα ή προτότυπα !! Η "αλλαγή μεγέθους πρωτότυπων" είναι μη αναστρέψιμη !! 







μπορούμε να φτιάξουμε της φώτο μας ότι ανάλυση θέλουμε !! εγώ έχω επιλέξει να κατεβάζω την ανάλυση από τα 1920 x 1080p της κάμερας μου στα 1280χ768 !! αυτόματα πχ μια αρχική μου φώτο μεγέθους 2.5 mbyte μου την ρίχνει στα 230 kb !!!!!! 




μπορούμε να κάνουμε και διαμόρφωση των φώτο μας σε .jpeg, .jif, .png klp klp !! και εδώ έχω μόνιμα την επιλογή .jpeg !! 






πάμε μετά στην καρτέλα "Εφέ", και πατάμε την επιλογή "Υδατογράφημα..."




μας ανοίγει το παρακάτω μενού, όπου εδώ τώρα είναι το... ζουμί !! γράφουμε τι όνομα-τίτλο θέλουμε να δώσουμε στης φωτογραφίες μας !! παίζουμε με της γραμματοσειρές όπως θέλουμε !! 
Εκεί που γράφει "θέση" επιλέγουμε την θέση που θα έχει το κείμενό μας στης φώτο μας !! 
Προσωπικά έχω επιλέξει την μεσαία θέση, κατεβάζοντας  στο 50% την αχνάδα του κειμένου μου. δεν θέλω να φαίνεται έντονα για να μην χαλάω το τελικό αποτέλεσμα !! ναι μεν να βάζουμε την επιγραφή μας.... αλλά όχι να κουράζουμε τον αναγνώστη !!! 
μπορείτε επίσης να δώσετε διαγώνια κλείσει στο κείμενο σας, προσθέτοντας ή αφαιρώντας μοίρες !! 
γενικά θέλει λίγο παίξιμο από εσάς μέχρι να καταλήξετε σε αυτό που σας αρέσει !! 






όλα τα υπόλοιπα μενού δεν γνωρίζω τι ακριβώς κάνουν, αλλά δεν νομίζω να μας χρειάζονται !! 
μπορούμε πριν πατήσουμε το τελικό ΟΚ για να της φτιάξει να κάνουμε προεπισκόπηση ώστε να δούμε αν μας αρέσει αυτό που φτιάξαμε !! 

 


όταν όλα είναι όπως τα θέλουμε πατάμε "επόμενο" και είμαστε έτοιμη !!!!!! 






πάμε στο φάκελο που έχουμε της φώτο μας και θα της δούμε έτσι !! αντίγραφα και πρωτότυπα όλα τακτοποιημένα !!!!

 


το τελικό αποτέλεσμα !! 





πιστεύω να βρήκατε χρήσιμο τον οδηγό αυτόν !! σίγουρα υπάρχουν και άλλα προγράμματα για την ίδια δουλειά. σας έδειξα τον δικό μου τρόπο !!! 

αν σας ζητήσει κλειδί για πλήρες χρήση του προγράμματος, μπείτε εδώ και ξεκλειδώστε το !! είναι απλό !! 




καλή συνέχεια & αν έχετε κάποια απορία γράψτε μου στα σχόλια !!